Skocz do zawartości
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

Regulamin działu "Skargi na graczy".


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

image.png.db5427b7e07256f89e4f8706dcba92ba.png
Witaj w dziale "Regulamin skarg na graczy"
W tym dziale w odpowiednim temacie możesz złożyć skargę na gracza z powodu wyzwisk, gróźb, utrudniania rozgrywki itp przez danego gracza.
Prosimy stosować się do zasad i regulaminów panujących w tym dziale.


image.png.da582e8314765d5ab59c3a8331186e64.png

1. Zasady ogólne.

1.1. Skargę może złożyć każdy gracz, który był świadkiem lub poszkodowanym poprzez złamanie regulaminu przez innego gracza.
2.1. Skargi powinny być składane w odpowiednim dziale forum.
3.1. Skargi należy składać w ciągu 72 godzin od zdarzenia, starsze przypadki mogą zostać odrzucone.
4.1. Skarga musi być napisana zgodnie z podanym wzorem, skargi napisane nieczytelnie, niekompletnie lub niezgodne z wzorem mogą zostaną odrzucone.
5.1. Nadużywanie skarg (np. spamowanie, składanie fałszywych skarg) będzie karane poprzez punkty lub bana na forum.
6.1. Nie wolno składać skarg na podstawie opowieści swoich lub innych graczy, bez dowodów.

2. Informacje które muszą znajdować się w skardze na gracza.

1.2. Każda skarga musi zawierać dowody – screeny, nagrania wideo lub logi (np. z czatu).
2.2. Dowody muszą być czytelne i nieedytowane (niedozwolone są przeróbki, cenzurowanie, usuwanie fragmentów).
3.2. Skarga musi zawierać kompletny wzór który znajduje się całkiem na dole.

3. Kultura osobista przy składaniu skargi.

1.3. W treści skargi obowiązuje kultura wypowiedzi — obrażanie, wyzywanie, wyśmiewanie oskarżonego jest kategorycznie zabronione, ( Takie zachowanie podlega ukaraniu przez administrację.)
2.3. Skarga w której wnioskujący o ukaranie danego gracza, posiada liczne wyzwiska lub nie zgodne z kulturą osobistą zdania, może zostać odrzucona.
3.3. W skardze wypowiadać się może jedynie wnioskujący o ukaranie gracza, oskarżony lub osoby poproszone przez administracje serwera. (Osoby z poza tej listy będą ukarane.)

4. Postępowanie administracyjne.

1.4. Administracja ma prawo:
- przeprowadzić rozmowe z graczem lub graczami jeśli jest wymagana
– poprosić o dodatkowe dowody lub wyjaśnienia
– ukarać lub zbanować gracza nawet bez pełnych dowodów, jeśli naruszenie jest poważne i udokumentowane częściowo
2.4. Decyzja administracji jest niepodważalna — odwołania można sk
ładać tylko w dziale "Apelacje od kar"

     image.png.da582e8314765d5ab59c3a8331186e64.png   
  Wzór skarg na graczy:          
Nick z serwera osoby oskarżającej:
Nick z serwera osoby oskarżonej:
Data i godzina zdarzenia:
Powód skargi:
Dowody w postaci screenów, nagrań lub logów z czatu:
Coś od siebie:

  • versalityy zablokował(a) i podpiął/eła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...